Sider

In three words I can sum up everything I've learned about life. It goes on. ~Robert Frost

10. juni 2007

Strålende helg!

For en helg! Strålende sol og nesten uutholdelig varme. Jeg har tilbragt nesten hele helgen i hagen, med hekletøy og solfaktor 30 (siden det var det eneste jeg hadde i hus). I dag fikk jeg til og med satt i gang med litt hagearbeid, og det var jammen på tide. Det gjenstår fremdeles mye, men jeg fikk ihvertfall luket litt, og klippet hekken betydelig.

På kveldstid har jeg fått laget litt kort. Mest med Whipper Snapper og Magnolia. Har ikke tatt bilde av dem ennå, men det kommer. Ellers tok jeg Anias utfordring, og sendte inn til Magnolias DT-search. Jeg har selvsagt ikke sjangs, siden noen av Magnolia-proffene (dere vet hvem dere er) deltar. De er jo råflinke. Men det er moro å forsøke.

Grytelappene på bildet heklet jeg for en stund siden. Jeg syns de ble kule, og lurer på om jeg skal beholde dem selv. Men planen var egentlig å hekle opp litt og selge dersom jeg leier bod på Blå en dag. Men jeg kan altså ikke leie bord med ett par grytelapper, og tiden strekker aldri helt til. Foreløpig ligger de i en skuff til jeg vet hva jeg skal gjøre med dem.

What a great weekend! The weather has been amazing -sunny and hot, hot, hot. I spent most of the weekend in the garden, were I finally got some work done. Removing weeds, and trimming the hedge. I also got some crocheting done, and I'm beginning to get a tan too!

In the evenings I have made some cards. Mostly using stamps from Whipper Snapper and Magnolia. I haven't scanned them yet, but I will. I also took Ania's challenge, and applied to Magnolia's DT-search. I know I don't stand a chance, but It's fun to try.

I made the potholders in the picture a while back. I think they turned out really cool, and I can't really decide whether to keep them myself, or to sell them.

1 kommentar:

Catrine sa...

Så bra du sendte inn til Magnolia DT-search! Tøft gjort! Og alle som sender inn har da en sjanse! :) Lykke til!
Søte grytelapper!
Ha en flott mandag!