Sider

In three words I can sum up everything I've learned about life. It goes on. ~Robert Frost

2. mai 2007

Sopp i hagen!

Yey! Ferdige amigurumi'er! Soppen heklet jeg på bussen til og fra jobb - fort gjort i en port, og helt uten mønster.

Grisen ble til under Desperate Fruer i går kveld, etter mønster av KristieMN på Crochetville. Er den ikke søt? Og den var veldig, veldig enkel å hekle, altså. You can do it too! Jeg digger disse dillene mine.

Ellers har jeg scrappet en LO som ikke ble spesielt fin, men bildene er jo bare råkule.

Dette var bare en liten oppdatering fra meg, før jeg tar kvelden. Ha en strålende natt og morgendag, alle!

6 kommentarer:

banglamarie sa...

så søt heklegris!!! Tror jeg må prøve meg på en sånn! Den var jo supersøt og perfekt for tv-hekling ;)

Hege sa...

Så søt sopp og gris da! Artige småsaker gitt!
Ha en finfin torsdag

Catrine sa...

Så søt gris og fin sopp! Så artig, og så liker jeg sånne ting som er fort gjort!
Synes LO'en din ble kjempekul! Utrolig stilige bilder og flott overskrift!
Ha en fin dag!

Monica sa...

Oj, så søt gris og sånne sopper kan jeg godt ha i hagen min også *fnis* Du driver med så mye forskjellig, fornuftig å putte alt i samme blogg så vi får med oss alt ;)
Herlige LO og superkule bilder av en superkul Alida! :)
Ha en strålende helg :)

Anette S sa...

Åh, så søte! Sånn gris må jeg lage til mamma, for hun elsker jo griser. Jeg synes LOen var superkul, jeg! God helg! Sees på mandag!

Heidi sa...

Så søt gris Boop!!! Og KNALLKUL layout!!!! Digger bildene!!!!