Sider

In three words I can sum up everything I've learned about life. It goes on. ~Robert Frost

6. mai 2009

Blomster

Jeg har ikke så mange blomster i hagen. De tulipanene som var der, ble plukket hodet av nesten før de fikk blomstret. Men på busker og trær er det blomster. Noen av dem er så små at man må helt innpå dem for å se hvor vakre de egentlig er. Syrinene står også med knopper, så innen 17. mai kommer, håper jeg at hele hagen er omringet av flotte, velduftende syriner. Og så oppdaget jeg at Peonen er på vei opp fra mørket. Det er nok en av mine favorittblomster. De har vært litt pjusk de siste to årene, så jeg håper dette blir et bedre år for dem.

Jeg lurer på hvor energien min ble av..? Jeg hadde planlagt å gjøre så innmari mye idag, men har liksom ikke orket noen ting. Bortsett fra å rake litt, men det teller ikke, for det var ikke planlagt.

Og scrappekroken er så rotete at det frister ikke i det hele tatt å sette seg ned der. Kanskje den må ryddes i kveld? Det føles så kaotisk her at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne. Og langt inni kaoset ligger kanskje energien min også.

Hmm... Jeg har ikke noe å skrive. Men her er noen bilder fra i dag.

Jeg ønsker jeg var en bitteliten fe, som satt inni en sånn bitteliten blomst, og drakk av et bittelite glass med vin.

3 kommentarer:

HegeAL sa...

Så nydelig bilder!! Kjenner igjen dette med rot i scrappesaker..orker bare ikke rydde. Dytter vekk så jeg får plass til en LO *lol*
Ville bare takke deg for dine ord på stripa. Det varmer!

-klem-

Wildärtan sa...

Hmm... ni verkar ju inte ha fått så mycket snö på er idag iaf. Jag vaknade chockartat imorse av att det snöade för fullt!:-S
Underbara foton, skulle oxå vilja så fina träd/buskar på gården!

Jeanette sa...

Så vakre bilder. Jeg ble riktig lei meg når jeg leste (og forsto) at du skal flytte vekk fra byen, hvem skal ta over jobben din da!? Uff så trist at du skal reise.