Sider

In three words I can sum up everything I've learned about life. It goes on. ~Robert Frost

13. mai 2009

Det ryddes.

Jeg pakker og rydder! Hjelp... Jeg ante ikke at jeg hadde så utrolig mye rot i skuffer og skap. Jeg klarte å komprimere innholdet i min kjempedigre skjenk, ned i en bitteliten eske. Resten gikk i søpla. Jeg fant "skatter" fra forrige istid nedi der:

- Plastøredobber fra ca. 1984 (sikkert høyaktuelle igjen nå, men særdeles lite kledelige for meg)
- Et brukt frimerke fra den gang de kostet kr. 3,30 (ok, jeg innrømmer det - jeg kastet det ikke nå heller)
- En bulket metallboks full av grønnlandsperler (Jeg tror jeg drev med det når jeg var ca. 13 år gammel).
- Omtrent 200 meter metallisk sytråd i ymse farger, vaset sammen i en stor, fin knute.
- To quickutz-esker (Å, ja! For de har jeg bruk for en vakker dag!)
- En uåpnet quickutz-die, som jeg betalte tidobbel pris for fordi den var så sjelden! (Og jeg trenger absolutt en die med en LOM på, tilfelle jeg en gang blir fuglekikker, og skal scrappe mange album med fuglebilder!)
- Julepynt jeg ikke visste jeg hadde.
- Hamp. (aha... det var altså det som luktet borti kroken der...)
- Maling, maling og litt mer maling. Akrylmaling, tekstilmaling, akvarellmaling. Uåpnet maling, oppbrukt maling, inntørket maling. Og malingsemballasje.
- 3 ødelagte plast-tiaraer som jeg en gang lovet å fikse, og som ble liggende til jeg heller kjøpte ny.

Jeg kjenner at det holder for idag. Nå skal jeg bære ut søpla, og så skal jeg i bursdagsfeiring til Gyda :) Det blir bra.

1 kommentar:

Unknown sa...

Høres ut som om du finner mange flotte skatter omdagen Malin - lykke til videre med ryddingen :)

Var koselig å se deg igår :)