Sider

In three words I can sum up everything I've learned about life. It goes on. ~Robert Frost

4. mai 2009

Litt babbel, layouts og kort.

Jeg hadde det litt travelt med å begynne pakkingen, og dumme meg startet med bøkene. Selvsagt ikke alle, men en hel del... Og nå savner jeg dem. Det var mest bøker som jeg nesten aldri ser i som ble pakket først. Og, oi, som jeg gjerne skulle sett i dem nå.

Nesten så jeg lurer på om jeg skal pakke dem opp igjen. Spesielt alle fotobøkene mine har jeg lyst å bla i.

(Bilde: Woman with long hair (Man Ray, 1929)

Jeg har scrappet mer. Et par layouts med vintertema igjen, og siden jeg først hadde sprettet arkene, tenkte jeg å bruke opp serien. Da ble det litt kort og gavelapper også. Sikkert kjekt å ha på lur... (for jeg har jo nesten ingen fra før...:rolleyes:)

Jeg så flere steder på vei fra jobb idag som jeg skulle fotografert før jeg flytter. Det må jeg huske. Jeg har så lite bilder fra byen her. (Bortsett fra slottet, operaen, spikersuppa og sånne vanlige ting)

Hvordan kan man bo så mange år i en by, og utsette disse tingene til de siste to månedene?

Noen ganger lurer jeg på om jeg gjør en tabbe. Ikke for min del, men er det riktig av meg å flytte min datter fra Oslo til en øy på Vestlandet? Det er liksom ikke bare å ombestemme seg etter noen måneder, heller. Men samtidig blir det fint å ha mer familie i nærheten - både for henne og for meg. Men plutselig ser jeg alle de positive tingene med Oslo mye klarere enn før...
Jaja... Det får bli noen Oslo-turer iblant, tror jeg. Tror nok miniboop kunne likt å treffe venninnene herfra innimellom også.

(Jeg utvider horisonten min i musikkverden om dagen. De siste dagene har det gått i Satyricon og Ulver. Det er kanskje derfor jeg har hatt øresus i to dager nå? Jeg håper vokalistene har gode halspastiller på lur :-D . Det er forresten noe litt surrealistisk ved å sitte å lage snømann-kort og høre på ... eh... death/black/prog(?) metal (hva er egentlig forskjellene?) Men gosj, så effektiv man blir. Jeg brukte å høre på Rammstein når jeg gjorde husarbeid - nå blir jeg enda mer effektiv. Helt gira.)

(Papir fra October Afternoon. Thickers farget med Promarkers. Filtswirl fra Queen&Co.)

(Papir og chipboard-bokstaver fra My Mind's Eye.)


(October Afternoon, Spellbinders.)

3 kommentarer:

Fatima sa...

Du er riktig modig som flytter. Oslo er et herlig sted å være turist i. Tror nesten man får med seg mer enn nå man bor her.

Ellers har du virkelig laget noen herlige vinter LOer.

Unknown sa...

Jeg skjønner tankene dine Boop, men det å ha familienettverk er også utrolig viktig da. Det og vokse opp på en øy med trygghet rundt seg tror jeg kan være veldig riktig. Men det er jo utrolig trist at du flytter fra "oss" da... Jammen godt det finnes gode fremkomstmidler :)

utrolig lekre LO'er, kort og tagger du har laget.

Lykke til med pakkingen Boop.

*klem*

Monica sa...

Skjønner godt at du har tanker rundt flyttingen, men jeg tror nok ikke du vil angre deg. Og miniboopen vil få en trygg og fin skolegang. Du får komme og besøke oss så ofte du kan. Jeg vet vi ikke sees ofte, men jeg kjenner at du vil bli savnet *klem*
Loen, kortene og merkelappene var kjempefine! Takk for at du deler :)