Sider

In three words I can sum up everything I've learned about life. It goes on. ~Robert Frost

5. mai 2007

En liten pellefant i hagen også.

Det er helg! Jippi! Jeg har store planer om å være effektiv i helgen (men det har jeg alltid, med vekslende resultat). Jeg har en halvferdig LO ventende på scrapperommet, masse nye stempler liggende på lur som må testes ut (blant annet et sett clearstamps til 32,- kroner inkludert akrylkloss. Helt utrolig, for stemplene er faktisk råfine. Sånt gjør meg så glad! ) I tillegg har jeg nyfunnede hekleoppskrifter fra nettet printet ut, masse restegarn og sjokolade i skapet. Alt tegner til å bli en fin helg.

Jeg har forresten lekt litt med tanken på å finne frem tegnesakene på ordentlig igjen. Jeg har nesten ikke tegnet på mange, mange år, så kanskje jeg har glemt det jeg kunne av kunsten. Jeg tror ikke jeg har postet noe særlig av tegningene mine på nett, men kanskje jeg finner noen i kjelleren som jeg kan scanne.


Sjekk forresten ut Pellefant på bildet her. Veldig nusselig, og laget etter mønster av Sue Aucoin.


Ha en fin helg!

2 kommentarer:

Catrine sa...

Ja, jeg vil se tegninger! :)
Kjempesøt elefant!
Kos deg i helga!

Ania sa...

Hihi, så søte heklesaker du har laget da gitt :) Og ja - finn frem tegnesakene! Husker noen lekre artjournals du har vist frem på scrapping tidligere :) Ps. Billige stempelsett? hva hvem hvor :)