Sider

In three words I can sum up everything I've learned about life. It goes on. ~Robert Frost

17. juni 2007

Jeg og hemmeligheter... liksom.



Hehe... så var det ikke en hemmelighet så lenge likevel. Jeg fikk mail fra Magnolia om at jeg var kommet med på deres Internasjonale Design Team. Jeg ble selvsagt veldig glad for det. Og jeg ble også veldig glad for å få vite at både Stempelgal (Hilde) og Kine var kommet med! Det er to kjempedyktige jenter, så jeg får litt prestasjonsangst nå.


Me and secrets... bwahaha... This one didn't stay secret very long. I received an e-mail telling me that I'm chosen to be on Magnolia's International Design Team. I'm really excited and happy, even more so because Stempelgal (Hilde) and Kine are in too, and they are super talented girls!

7 kommentarer:

_Kine sa...

Det er *jeg* som har prestasjonsangst ;) Men jeg gleder meg masse til å jobbe til å jobbe sammen med dere, dere er superflinke!

Anne Marit sa...

Så supert og spennende for deg ! Håper du kommer til å kose deg glugg i hel med kortlaging til dem fremover ! GRATULERER!!

Catrine sa...

Gratulerer så mye! Du er kjempeflink, så jeg gleder meg til å følge med på hva du lager for dem! :)
Ha en flott uke! :)

Heidi sa...

Gratulerer så mye!!!! D
ere er kjempe flinke alle tre, og veldig ulike i stil!! Flott at de har tatt med 3 norske i DT teamet sitt!!!

Klem

Stine sa...

Wow, så artig! Gratulerer så masse, blir spennende å se hva du lager! Det kortet/boka var helt nydelig!

Monica sa...

gratulerer så mye!!Kjempegøy, og veldig fortjent! Ingen grunn til å ha prestasjonsangst du vel!!!
Ha en super santhanshelg!

Anne C sa...

Så heldig du er! Men du er jo knallflink!! Digger alt du lager!