Sider

In three words I can sum up everything I've learned about life. It goes on. ~Robert Frost

29. mars 2009

Minnerikets Crop Night

Minnerikets minnerike crop night var igår. Jeg hadde store planer om å delta, men av en eller annen grunn sovnet jeg på sofaen etter første LO. Jeg tror kanskje det var den dårlige belysningen under Earth Hour som fikk meg så trøtt. Men jeg fikk altså laget en krokus-LO etter Gydas skisse :-) (Papir fra Jillibean Soup). Den andre laget jeg i dag. Trodde jeg var ganske tidlig oppe, til jeg skjønte at resten av verden hadde skrudd klokka frem. Men det må ha vært tidlig nok for meg, for jo mer jeg ser på den nå, jo mer tror jeg kanskje at bildene er fra 2007, muligens tilogmed 2006. Spesielt siden vi ikke var hjemme i påsken ifjor... Akk... det er ikke første gang jeg roter med årstall (ugle-papir fra Pink Paislee).

Godjenta mi er seks år i morgen. Hannah Montana-stæsj er kjøpt inn for anledningen. Det blir Hannah-dekor overalt. Alle gode forsetter om å skjerme henne for all mulig påvirkning er kastet ut vinduet. Hun krangler allerede om frisyrer om morningene. Jeg fant knust, lilla øyenskygge over hele badet her om dagen. Jeg ser for meg en uendelig lang tenåringsfase... de neste fjorten år.

1 kommentar:

Jonna sa...

Fantastisk lekre LO'er begge to!