Sider

In three words I can sum up everything I've learned about life. It goes on. ~Robert Frost

18. juli 2009

Fremdeles her

Her i bloggen har det ikke vært mye liv i det siste. Har hatt min søster og min mor på besøk. De reiste hjem idag, etter å ha vært her noen dager og vasket ned med meg (og så ble det en del vining og shopping også...)

Siden jeg ikke har så mye å drive med, har jeg heller ikke mye å fortelle. Klippet meg igår, handlet litt forskjellig klær, kjøpte meg noen nye bøker, bl.a. bok nr. 2 i Twilight-serien. Og siden jeg alltid bruker tusen år før jeg klarer å bestemme meg for hvilke jeg skal kjøpe, så kjøpte jeg meg idag 1001 bøker du må lese før du dør. Sikkert kjekt å ha.

Skulle egentlig flytte i dag, men har utsatt det en uke. Uansett er det altså ikke mange dagene igjen nå.

Håper alle har en fin sommer.

Jeg får heller oppdatere mer når jeg har noe å skrive om.

1 kommentar:

Unknown sa...

Lykke til med flyttingen! Nå har vel lasset kjørt, og jeg vil jo tro at det blir en stund til vi ser deg her på werdens weben....