Sider

In three words I can sum up everything I've learned about life. It goes on. ~Robert Frost

1. november 2010

Dempet belysning


Jeg satser på noen dager ved tegnebordet. Eller... det kan vel kanskje ikke kalles et tegnebord? Det er jo egentlig bare spisebordet. Og belysningen er latterlig. Stearinlys og en bitteliten lampe med en 25 watts lyspære :-D Jaja... hvis ikke arbeidsplassen min ødelegger synet mitt, så gjør vel denne monitoren det. Eller ganske enkelt generell alderdom. Jeg begynner så vidt å merke tegnene. Etter å ha hatt utmerket syn i alle år, merker jeg nå at jeg sliter mer med å lese små bokstaver på langt hold. Men ikke nok til at det plager meg nevneverdig, så det varer forhåpentligvis noen år til. Men jeg burde sikkert ordnet meg en bedre arbeidsplass... Problemet er at slik det ser ut på bildet - det er akkurat slik jeg liker å ha det. Jeg er redd at uansett hvor bra kontor jeg hadde fått, så hadde jeg endet med å dimme lyset og tenne et stearinlys. Jeg mener: hvordan finner man inspirasjon hvis det ikke er koselig?

Hm... det var vel egentlig bare det jeg hadde å si idag. Jeg er litt ør etter å ha klippet gummi hele dagen. Nå skal jeg krype ned i sofakroken med strikkepiner og nye raggsokker til miniBoop - og Exorsisten på tv. Happy Halloween.

3 kommentarer:

Catrine sa...

Det ser veldig koselig ut!
Men etter et mislykket lueprosjekt som endte med 5 cm av toppen av lua en nyanse mørkere enn resten, holder jeg meg til godt lys når jeg driver med håndarbeid og scrapping. ;)

Ha en flott uke!

banglamarie sa...

Ser koselig ut. Min favorittid å tegne/male på er om natten. Helt stille, ganske mørkt. Stearinlys og rolig stemning. Jeg har arbeidsrom på loftet, men ender stadig opp på spisebordet.
Kos deg med tegningen. Du er flink!!

Heidi sa...

Det ser veldig koselig ut Malin :))

Ha en super uke.