Sider

In three words I can sum up everything I've learned about life. It goes on. ~Robert Frost

9. juli 2012

Fotodagbok, søndag 8. juli 2012

Det er ikke mange timer jeg har fri denne sommeren, og de timene jeg har for meg selv prøver jeg å utnytte på  best mulig måte. Dvs at jeg soler meg, steller plantene mine, leser bøker og tegner litt - helst alt på en gang. Turer og friluftsliv har måttet vente litt denne sommeren, men forhåpentligvis kommer jeg sterkere tilbake på det området utover høsten.

Akkurat nå leser jeg Anna Karenina av Tolstoj. Dette er en fantastisk fin bok, men den er litt tung fordi det er tusenogørti skikkelser involvert (og den har noen gørrkjedelige parti innimellom alt det fine). Jeg kommer nok til å bruke litt tid på denne boken, hvis jeg fortsetter i dette tempoet. Er foreløpig ikke gjennom bind 1 (av 2) engang. Men om det så tar hele sommeren, så er den nok til syvende og sist verd det.

Ingen kommentarer: