Sider

In three words I can sum up everything I've learned about life. It goes on. ~Robert Frost

10. juni 2009

MiniGoth

Tusen takk for hyggelige svar. Det er godt å vite at det ikke bare er meg som synker i blant. Min vanlige medisin når ting blir uhåndterlige, er å vaske. Jeg er ikke så flink, men til gjengjeld blir jeg ganske manisk når jeg først setter igang. Det førte til syv timer og ett kvarter med sammenhengende tak- og veggvask i går. Med bra dundrende musikk, skurekost og grønnsåpevann som dryppet ned i øynene mine hele tiden, falt livet tilbake i noenlunde normale former igjen - slik det vanligvis gjør.

MiniBoop var på skolebesøk idag. Hun hadde på seg skolesekk, og strålte av stolthet. En mamma blir rørt til tårer av slikt. Hun kranglet ikke engang om hvilket skjørt hun skulle ta på. Hun tok helt frivillig på seg bukse! (Nå står ikke verden til påske). Men hmm... svart bukse og svart genser valgte hun. Hun er nok sin mor lik. Jeg var bare så sjokkert over det faktum at hun ville gå i bukse at jeg ikke enset at hun så ut som en seks år gammel goth.

Jeg har handlet. Ny papirorganisering - og ny musikk. Så nå skal det rockes og ryddes. Ha en fortsatt fin kveld!

3 kommentarer:

Wildärtan sa...

Ah - hade varit kul att se hur en minigoth ser ut:-)

Lycka till med fejjandet och ryddandet!!

Anette S sa...

Den skal tidlig krøkes, vet du! Det er godt å høre at miniboop er så glad for å gå på skolen at hun tar på seg bukser! Det lover godt!

Sees etterpå!

Unknown sa...

Gratulerer med nesten goth 1 klassing :) Spennende tid hun går i møte.

Kos deg med vaskeballetten videre.

*klem*