Sider

In three words I can sum up everything I've learned about life. It goes on. ~Robert Frost

28. juni 2009

Jenter på byen!

Puh... Man skal vel ikke klage - men søren heller! Det er for grusomt varmt om dagen! Ikke kan man sitte ute, ikke kan man gjøre noe fornuftig inne, og ikke får man sove om natten heller! Etter noen dager sitter man bare der i en zombie-lignende tilstand og ser seg selv smelte bort, bli mer og mer svidd og dehydrert, mens man lurer på om man til slutt vil ende opp som en liten søvnløs sviske med hestehale og prikkete bikini (Ja, så klart jeg har prikkete bikini!).

På onsdag var jentene på jobben på bytur :) Det var veldig hyggelig. Vi spiste god mat, og drakk massevis av god vin. Og så var vi på Mamma Mia-musikalen. Bildet er tatt i pausen under forestillingen. Anette, Line, Siv og Kirsten (Ja, også var det en skikkelig innpåsliten sebra som trykket seg med på bildet. Skrekkelig plagsomt.) Heldigvis er disse damene snille mot dyrene, og verdens beste kolleger. Det blir skikkelig trist å ta farvel med jobben min i morgen.



Men man kan jo ikke gi seg etter bare én kveld på byen, så derfor var jeg like godt ute en tur på torsdagen også. Denne gangen med et knippe av verdens kuleste venninner! Vi møttes i varmen i bakgården (uteserveringen) på New Orleans (mitt favorittsted i byen!) Her spiste vi kjempegod mat, og koste oss masse.

Etterpå gikk turen til Aker Brygge for noen skikkelige jentedrinker (Strawberry Daiquiris). Siden det var arbeidsdag for de fleste på fredag, måtte de fleste ta tidlig kveld, men vi hadde det likevel morsomt.



Monica var veldig lykkelig over å få denne drinken :))) Den er bare til deg, Monica! :)) Enjoy!
Hun søte svenske servitørjenta gjorde virkelig dagen din med denne.

Kristin, Kirsten, Kirsten og Anette nyter kalde drinker på Lekteren :)

Kristin, Monica og Kjersti på New Orleans. (Åh... Kristin, jeg hadde så innmari lyst å poste det andre bildet i denne serien (men jeg er jo litt snill...))

Kirsten og Kirsten. Navnesøstre og venninner :)))

Takk for en kjempehyggelig kveld!

3 kommentarer:

Monica sa...

Nå fikk jeg litt "fylleangst" når jeg så tittelen i dette innlegget og det første jeg tenkte var "hvor er bildene jeg tok?". Haha. Men "det er vel sånn jeg ser ut så..." Takk for en super koselig kveld, den ble jo bare bedre og bedre. Og ja, svenske med det fulle glasset made my evening! Men det var bare i tillegg til dere andre som gjorde kvelden så utrolig herlig!! Stor klem (ps. jeg dør litt etter å se den prikkete bikinien din, neste blogg-inlegg??)

Jorunns Fredfylte Boble sa...

Åh, det både høres og ser ut til at du har hatt hyggelige kvelder både med kollegaer og venninner! Jeg har vel for så vidt aldri gitt meg til kjenne da jeg har vært innom Steffens, men det har vært veldig koselig å handle med deg de gangene du har vært sjef i butikken så jeg synes det er trist at du skal slutte. De andre blide fjesene er jo fortsatt der da, og det er bra :) Håper de siste forberedelsene før flyttingen går som planlagt og at dere kommer til å trives da dere kommer ”hjem” også :) God sommer!

Unknown sa...

Jeg er evig takknemlig Mærta....
Og tusen takk for en superaften på by'n. Dette må vi gjøre oftere :)


*signerer Monica på prikkete bikini*