Sider

In three words I can sum up everything I've learned about life. It goes on. ~Robert Frost

2. desember 2009

Julegaver og julekalender...

Og så var det desember... Vi er allerede i den siste måneden i 2009. Er det ikke utrolig? Tiden går så fort, så fort. Det var jo nettopp jul, jo!

Etter en handletur over fjorden på mandag, kom jeg hjem med noen (men på langt nær nok) julegaver. Det er veldig typisk meg å bruke en måned på å lete etter de perfekte gavene til folk, og så ender jeg opp med å kjøpe noe i full fart de siste dagene før jul - i ren desperasjon.

Jeg har vel også litt lett for å bli gående rundt og se på ting jeg har lyst på selv... *rødme* Veldig lite sjarmerende egenskap, det der... egentlig...

Koste meg masse med å pakke inn gaver igår. Det er noe av det morsomste i førjulstida, og det setter meg alltid i skikkelig julestemning.

Og så fikk jeg hengt smågaver på kalenderen til miniBoop i siste liten. (Jeg liker egentlig ikke denne kalenderen... Skjønner ikke hva jeg tenkte da jeg sydde den...)

Og... se! Gråpapir der også! Haha... jeg kommer så klart aldri til å våge meg på noe annet etter dette. Jeg er ikke helt hysterisk når det gjelder sånt, i tilfelle noen trodde det. Men avogtil får man seg en liten vekker, og man tenker at dette er virkelig galskap.

Dessuten var jo et av nyttårsforsettene mine ifjor å bli mer miljøvennlig - så da må jeg skynde meg nå når vi har ankommet slutten av året. Ikke at jeg har så skrekkelig dårlig samvittighet. Jeg resirkulerer, kildesorterer og reiser helst med tog. Ikke kjører jeg bil, heller... ;-)

De andre forsettene mine vil jeg ikke snakke om... (Det er fremdeles en måned igjen...)

Nå må jeg pakke ut det ferdigkjøpte pepperkakehuset. Har lovet mini at det skal pyntes i kveld, men jeg har en følelse av at taket er i - om ikke tusen - så ihvertfall mange knas... Kan hende jeg må til å være litt taktekker først. Spennende.

Ønsker dere en fin kveld :)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Lekre julegaver Malin :)
Håper du får en rolig og fin adventstid :)Og får tid til å samle tankene litt.. jeg tror du trenger det...

Malin a.k.a. Boop sa...

*knegg* Ja, ting kan tyde på det... Det er alderen, Kristin... Alderen.

❤ Kaia sa...

Lekre julegaver.
Tankevekker med papiret... Etter denne jula skal jeg ikke bruke annet enn gråpapir........
Flott å dekorere er det også...
Klem fra Kaia