Sider

In three words I can sum up everything I've learned about life. It goes on. ~Robert Frost

5. juni 2006

Har Boop forvillet seg ut i skauen?


Merkelig ny header i Boopens blogg, tenker du kanskje? (PS.. den lille damen som står der er klikkbar). Under en gjennomgang av noen gamle cd'er idag, fant jeg denne gamle flash-snutten som var en intro på en gammel hjemmeside jeg hadde. Jeg har tusen sånne rare snutter liggende rundt omkring, mislykkede flashspill, og halvferdige tegnefilmer.

Har scrappet litt de siste dagene, men ikke giddet å scanne alt. Jeg har egentlig sluttet med å scanne så mye av det jeg gjør, bare av ren latskap. Har også laget en liten altered koffert, og holder på med tre LO'er til i hodet mitt. Jeg tror jeg er nyforelsket i Wild Asparagus. De er så nydelige og romantiske de papirene. Og så er jo Basic Grey som vanlig en stor kilde til inspirasjon også. Fantastisk at noen ark passer til så mange forskjellige stiler. Man kan ikke unngå å bli inspirert når man ser så mange lekre farger og mønstre.

Forresten, mens jeg har deg her! Har du sett den nye "Girfriend"-kolleksjonen til Daisy D's? Jeg fikk sitte med en bunke av dem mellom fingrene her en dag, og sukk... bare sukk... For de som liker spreke farger, er disse et MUST! Jeg er visst forelsket i disse også.

Ingen kommentarer: