Sider

In three words I can sum up everything I've learned about life. It goes on. ~Robert Frost

29. april 2009

Det er snart sommer...

Jeg er så sliten etter disse dagene med planlegging, rigging, jobbing og kursing, men det har vært kjempegøy! Og så inspirerende! Tracie og Jen var så hyggelige og flinke jenter, og det var morsomt å få treffe dem. Jeg tror alle koste seg på kursene.

Og så var det så koselig at mange av mine scrappende venninner kom på kurs. Alltid kos å se dere! Og Monica, jeg skal ikke til månen :) Vi kan fortsatt sees vettu. Hvis noen av dere har husrom, så kan jeg ta med hjerterom iblant. Og så kan dere komme til meg. Jeg er sikker på at vi kan gå på fisketur sammen. Hadde ikke det vert gøy å scrappe, liksom? Vadestøvler med bling på f.eks. :-)

Ellers er jeg litt berg og dal-bane for tiden. Idag, f.eks., gikk jeg lykkelig gjennom byen, glad fordi det nesten er sommer, fordi verdens lengste vår snart er over, for at det var masse folk å se på, og for at jeg kunne gå hjem litt tidligere enn ellers. I neste øyeblikk sitter jeg og griner på bussen pga en sang jeg hørte. Jeg ser sikkert litt smågal ut avogtil, men jeg er blitt så gammel at jeg gidder ikke lenger bry meg om hva andre tror og tenker... :)

Det er snart sommer, Boop. Det er snart sommer...

2 kommentarer:

Monica sa...

Sikker? *skeptisk*
Fisketur høres gøy ut, jeg er med *fnis*

Unknown sa...

Åhh - den som hadde hatt vadestøvler med bling på du! Utrolig koselig å se deg igjen også Boop - og vi må gjøre alvor av Aker Bryggeturen før du flytter :) Og husrom er det nok av her på østlandet.

Ha en strålende helg fylt med solskinn.

*klem*