Sider

In three words I can sum up everything I've learned about life. It goes on. ~Robert Frost

20. august 2009

Høst?

Delicious autumn!
My very soul is wedded to it,
and if I were a bird I would fly about the earth
seeking the successive autumns.
~George Eliot


Jeg gikk en tur i kveld, og det blåste kraftig. Så kraftig at det nesten var vanskelig å gå mot vinden et stykke av veien. Men vinden var varm og deilig. Og så traff et gult blad meg.

Jeg tror det er høst, jeg.
Og jeg ønsker høsten hjertelig velkommen.
Jeg trenger litt høst nå.

Og i morgen er det skolestart for jenta mi. Lille, snille jenta mi. Jeg gråter litt ved tanken på at hun allerede er så stor. Så fort tiden flyr forbi, og alle tingene man gjerne vil gjøre som ikke blir gjort. Men jeg er også stolt og glad for at jenta mi endelig skal begynne på skolen. Hun har gledet seg sånn. Og hun er så klar for skolen nå...

2 kommentarer:

Unknown sa...

Håper skolestarten har vært smertefri både for mor og datter :)

Line sa...

Så flott bilde, rene eventyrskogen.