Sider

In three words I can sum up everything I've learned about life. It goes on. ~Robert Frost

1. oktober 2009

Hva nå?

Jeg beklager treg oppdatering i det siste.
Men det går bra her. Vi har ikke regnet bort. Ikke helt ihvertfall... Vi klamrer oss fast her ute ytterst på den nøgne ø.
Underlige og gråsprengte.

Jeg skulle vist bilder. Bilder av hvor vått det er, hvor høst det er, hvor flott det er... Men kamera mitt er borte.
Gone
.
Stjålet.
Rasket med av en ung, kul, blond kar med rød sekk over skuldra - Og det var ikke julenissen. Bare en frekkas som snek seg inn i en konferansesal og så seg syn med mitt høyt elskede Nikon-kamera og blitz. Og JA! Jeg er bitter som bare fy! Må han oppleve det selv en gang når han blir voksen - på ordentlig. Hadde det i det minste vært en som trengte pengene, så hadde det kanskje føltes bedre... Men han kunne sikkert solgt solbrillene sine for oppimot samme pris som kamera mitt.

Men nå har jeg fått lånt mammas kompaktkamera til jeg har fått skaffet meg et nytt, så da blir det vel ihvertfall litt fotografering i nærmeste fremtid også.

Når jeg ikke øver meg på husmorrollen, prøver jeg å gjøre andre fornuftige ting. Det funker ikke helt. Jeg vet ikke helt hva som skal til for å trekke meg ut av dvalen jeg er i. Jeg har kjøpt meg orkidé, duftranke, kaktuser... tilogmed bananplante. De vokser og trives, og har ikke gitt meg et eneste grått hår. Jeg har bakt kaker og boller, og under over alle under: folk spiser dem! Jeg lager middag, og ingen har blitt syke. Jeg mestrer det jo - så hva nå? :-O

Kanskje på tide å bli forretningskvinne..?
Politiker?
Bonde?

Jeg ønsker meg drivhus.
Jepp. Det er det jeg trenger nå.

4 kommentarer:

Unknown sa...

ARG!! så irriterende med mennesker som ikke kan la andres ting være i fred! Håper du får igjen alt du mistet på forsikringen!

Jeg er imponert over dine husmorkunster :) Keep up the good work Mærtta!

Mikaela Persson sa...

Hi,
I saw your beautiful stamps from Papilion and wondered were I could by them?
Love your cards
/Mikaela

Malin a.k.a. Boop sa...

Hi, scrapfreak.
Thanks for your nice comment on my stamps. PapilioStamps can be purchased over at www.hobby-norge.no/butikk/
-Malin

May-lill sa...

Takk for koselig komentar i bloggen min, nå har jeg lagt deg til. Regner med att vi snakkes snart igjen.
Koselig på strikkekafeen i går. Du må bare spørre om å få sitte på neste gang.