Sider

In three words I can sum up everything I've learned about life. It goes on. ~Robert Frost

23. oktober 2009

Inni granskauen...

Da miniBoop ble med mormoren sin hjem noen timer igår, benyttet jeg anledningen til en liten skogstur for meg selv. Etter mange fine dager, var det faktisk tørt nok til å gå i skogen uten å forsvinne ned i et gjørmehull og bli borte for godt. Jeg gikk en rute jeg ikke har gått på ihvertfall ti år, og det var enda finere enn det jeg kunne huske. Men så hjelper det jo på at det er vindstille og solskinn.

Jeg husket å raske med meg noen små kongler hjem. De blir sikkert fine å pynte med til jul :) Men inni dette mørke granfeltet ble jeg plutselig litt redd for tusser og troll, så jeg fikk det brått veldig travelt med å komme meg ut i solen igjen. Haha... da tenker jeg de ville sprukket fort om de forsøkte å ta meg igjen...

Nå krysser jeg fingrene for mer fint vær fremover. Jeg vil gå mer tur. Neste gang tar jeg med meg en kurv til å samle skatter i.

Og nå er det helg! God helg, alle sammen! :-)

Ingen kommentarer: