Sider

In three words I can sum up everything I've learned about life. It goes on. ~Robert Frost

11. februar 2010

Lavkalori muffins m.m.

Ikke det at jeg ville hatt vondt av noen skikkelige kaloribomber, men de er ikke så morsomme å lage som disse.

Jeg har seriøst for mye ledig tid, tydeligvis.
Så hvordan har det seg at jeg alltid ønsker meg mer tid?

Og noen flere kjøkkenkluter (mønster finner du her)
Muffinsene har jeg ikke mønster på, for de bare dikter jeg opp underveis.

Og til sist, et bilde av den jeg la ut mønster på her om dagen. Den er ikke helt kvadratisk. Ønsker du en mer kvadratisk dings, bør du legge til sikkert 4-5 omganger over og under hovedmotivet.
Den gule er strikket 2 r., 2 v. ene veien, Kun r. andre veien. Gjenta til ønsket str.


Nå er det snart OL.
Så gøy. Ja, faktisk, jeg gleder meg. Jeg syns det er morsomt med vintersport, og selv om jeg ikke ser alt som sendes ellers, så liker jeg å få med meg mye av OL. Satser på mange jubeldager for de norske utøverne, og for Norge. Og så heier jeg litt på Sverige også, så jeg krysser fingrene for noen svenske medaljer innimellom.

7 kommentarer:

banglamarie sa...

Tøffe muffins :o)

og lekre kjøkkenkluter. Tror jeg må prøve meg på det mønsteret der :o) Takk for at du deler!

God helg :o)

Nina sa...

Gosj, for noen kule muffins! Nesten til å spise opp:o)

Ann-Katrin sa...

Så kule muffins! Og så kreativ du er. Vurderer du å selge muffins?
Kos deg med kreativiteten.

Unknown sa...

Lekre muffins Malin :)

Og jada - jeg prøver meg på kopptua

Catrine sa...

Åh, herlige muffins!
Lekre kjøkkenkluter! Jeg har garn klart og må bare få tid, så skal jeg sette meg ned og prøve meg på mønsteret ditt!
Ha en herlig helg! :)

Anonym sa...

Så fine muffins og kjøkkenkluter.

Marie Folkeson sa...

Test gjerne ut www.amigurumi.no, der er det gratis norske oppskrifter, og det kommer nye hver uke! :)