Sider

In three words I can sum up everything I've learned about life. It goes on. ~Robert Frost

29. januar 2011

Skal det være en liten is?

Hei igjen alle! Ikke mye tid til å lage mye rart den siste uken. Jeg har løpt litt fra jobb til jobb til jobb - dvs mellom skolen, butikken og tegnebrettet - denne uka, men innimellom har jeg laget noen småting. Fullstendig unyttig, det vet jeg. Men noen ganger må man gjøre fullstendig unyttige ting også.
 

Jeg vet ikke hva de skal brukes til, egentlig. Jeg syns bare det er veldig gøy å lage. Men selv bruker jeg egentlig ikke så mye sånt, og det er liksom så mye styr å lage epla-butikk...? Eller er det ikke? Jeg vet at flere av dere har, så hva syns dere? Er det mye styr for veldig lite? Og er det egentlig noe poeng, det er sikkert tusen som allerede lager lignende.
 

Velvel... det havner vel i noen bokser i et skap, slik som det meste annet jeg diller med.

Men jeg er veldig fornøyd så langt med den nye Fairies-kolleksjonen jeg jobber med. Gleder meg masse til den blir ferdig utpå våren engang. Har litt lyst å prøve med clearstamps etterhvert, men kanskje folk egentlig foretrekker gummi. Innspill fra stemplere mottas med takk :) (Men dette er kanskje feil blogg å spørre i)
 

Ellers er det ikke så mye å fortelle om dagen. Bortsett fra kanskje at katten har fått dilla på musejakt. To ganger denne uka har hun klart å lure med seg mus helt inn i stua! Æsj! Den første var dau som ei sild og blødde som en gris på gulvet. Æsj! æsj...æsj... Den andre var så liten - og fremdeles i live - stakkar. Hva gjør man med en mus som er fremdeles halvveis i live da? Man bærer katten ut igjen med musa i kjeften, og lar naturen gå sin gang, ikke sant? Æsj...
 


Men dere. Ha en fin lørdag! Og fin søndag!

2 kommentarer:

Aquarell sa...

Så masse fine småting du har laget! Nydelige var de! :)

Heidi sa...

Nydelige "småting" du har laget, ser veldig detaljerte og flotte ut!!!
Ang stempler så like i allefall jeg best clearstamps, dette da jeg noen ganger bruker ulike stempler direkte på layouter. Er da veldig godt å kunne se stempelet når jeg stempler.

Ha en flott helg :)