Sider

In three words I can sum up everything I've learned about life. It goes on. ~Robert Frost

16. januar 2011

Work in progress

Etter to år, har jeg plutselig funnet frem leiren igjen. Jeg hadde kastet og gitt bort litt av utstyret mitt, men hadde likevel nok til å prøve meg på en dukke igjen. Selvsagt er jeg langt fra fornøyd, og det var vel derfor jeg ga opp forrige gang også... Men denne gangen tror jeg kanskje jeg skal fortsette å forsøke til jeg får litt mer dreisen på det.
 

-Mamma, er det ikke grååådig ekkelt å jobbe med en figur som sitter der helt uten klær? sa miniBoop her en dag.
 
 
Hmm... Hun skal få klær etterhvert, dette lille vesenet.

 
:-)

6 kommentarer:

Unknown sa...

Herregud... alt det du kan, alt det du får til!!!! Eg er berre storlig imponert!! Nydeligt!!!

Ha ein fin søndag!
Klem,
Jorunn

Juleskrulla sa...

Fytti rakker'n!! Du er jo kjempeflink!!! Er fristet til å si at du er altfor kritisk til deg selv som skaper. Alt du gjør er jo over the top! :o)

Er det noe du IKKE kan..?

Klem, Camilla :o)

Ellen* sa...

Hmmmm - hvordan får du det til? Det er helt magisk! Gleder meg til å se mer!:o)

Heidi sa...

Hva er det DU ikke klarer Malin??? du er bare helt utrolig rå!!! Ha en suveren uke!!!

Eli sa...

Sier som andre over her; hva er det du ikke klarer? Tryller frem flotte, imponerende, kule og magiske ting som perler på en snor. Jeg er imponert og følger spent med videre. Klem

Aquarell sa...

Så stilig! :) Flink du er!
Det var noe alveaktig over ansiktet til skapningen din, kanskje det er en alv?