Sider

In three words I can sum up everything I've learned about life. It goes on. ~Robert Frost

1. mai 2010

Glasnost...

Sånn. Da var siste LO i Minnerikets GP unnagjort. "Glasnost" var min oppgave.
Klikk på bildet for større versjon

Hele dette scrappe-grand prix-greiene fikk meg til å mimre tilbake i tid. Jeg var tilogmed hjemme hos mamma og leitet frem gamle skoledagbøker, minnebøker fra barneskolen, dagbøker og flere konvolutter med en salig mix av gamle foto. Det hele var ganske morsomt å bla igjennom, men også litt pinlig skal jeg innrømme. Det er ille hvor barnslige vi kunne være, selv etter at vi var over konfirmasjonsalder. Men når sant skal sies, så er jeg ganske barnslig fremdeles innimellom. Ihvertfall var det mye der som fikk meg til å le fremdeles.

Vel, siden handler om alle omveltningene i Europa i 1989/90, og om hvordan vi var stort sett var opptatt av festing, hybel og hjerte/smerte-greier, mens nyhetene ikke egentlig var så viktige for oss.

2 kommentarer:

Monica sa...

Denne var utrolig kul og veldig deg. En god, gammaldags Boop-LO rett og slett. Det er bare du som kan scrappe sånn. Punktum. Koselig å ha vært på lag med deg. Klem

Anette S sa...

Se hun scrapper!
Så mye fint og kult du har laget til MGP! Ikke slutt å scrappe igjen, nå da!